دانلود رایگان نرم افزار

آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

نويسنده : admin | تاريخ : 17:17 - 1 / 3 / 1392

نرم‌افزار Adobe illustrator CS6 یکی از قدرتمندترین نرم‌افزارهای طراحی و ویرایش به صورت برداری می‌باشد، که کار کردن با آن مشابه کار کردن با نرم‌افزارهایی پیکسلی مانند فتوشاپ است. این نرم‌افزار ابزار طراحی قدرتمند جهت خلق آثار وکتور و افکت‌های زیبا به همراه براش-Brushهای متفاوت و ابزار کنترل رنگ که در این نسخه کامل تر شده به همراه محیط سازگار با فتوشاپ و سایر محصولات Adobe را در اختیار طراحان قرار می‌دهد. در این ویدئوهای آموزشی Chad Chelius و Angie Taylor به شما روش های کار با این برنامه حرفه ای را آموزش می دهند . شما می توانید از این فیلم ها برای یادگیری تکنیک های پیشرفته برای کار با اشکال، transformations ، تایپوگرافی و … استفاده نمایید .

 

Adobe Illustrator Cs6 آموزش کار با ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator CS6 Learn By Video

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش حرفه ای ادوبی ایلوستریتور Cs6,

دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

نويسنده : admin | تاريخ : 17:57 - 29 / 2 / 1392


دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی

 

آیا حفظ کردن سوالات آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برای شما نیز دشوار است ؟ اگر جواب مثبت است پس به شما تبریک می گوییم ! زیرا برای این ساعت و برای شما کاربران عزیز، ‪ دانلود نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای کامپیوتر را آماده دانلود کرده ایم . با این برنامه می توانید به سادگی سوالات آزمون آیین نامه را برای دریافت گواهی نامه ی رانندگی در ایران ، پشت سر بگذارید.

برنامه آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی ، نرم افزاری مناسب برای هنرجویان متقاضی گواهینامه پایه ۲ می باشد که آنان را با زبانی ساده با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا می کند. در تمامی کشور های پیشرفته دنیا نیز آزمون آیین نامه ی راهنمایی و رانندگی برگزار می شود و نکته ی جالب آن این است که این آزمون مانند زبان ریاضی ! زبان مشترک تمام مردم دنیاست ، یعنی تابلو ها در تمام کشور های دنیا ، یک مفهوم را دارد .

گواهینامه ی کسب شده در کشور های مختلف قوانین و مراحل مختلفی را دارد ، که بیشتر آن ها با یک دیگر مشابه می باشند . پس اگر موفق به دریافت گواهینامه شدید ، میتوانید با این کارت در کشور های دیگر نیز به رانندگی بپردازید ، البته توجه کنید نه در همه  ی کشور های دنیا ! امیدواریم از نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی برای PC نهایت استفاده را بکنید . شما هم اکنون می توانید نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

ویژگی های نرم افزار آموزش آیین نامه راهنمایی و رانندگی :

-    آشنائی کامل با علائم راهنمایی و رانندگی و تابلوها
-    آشنایی با قوانین موجود در کتاب آئین نامه
-    انجام آزمون با بیش از ۲۰۰ سوال چهار گزینه ای بصورت حرفه ای
-    اعلام نتیجه آزمون به روش گرافیکی
-    محیط کاملا فارسی نرم افزار
-    قابل اجرا بر روی اکثر سیستم عامل ها از جمله ویندوز XP و ۷

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: آموزش رانندگی آموزش راهنمایی و رانندگی آموزش گرفتن گواهینامه آیین نامه آیین نامه رانندگی آیین نامه راهنمایی و رانندگی برنامه آموزشی برنامه راهنمایی و رانندگی ,

دانلود نرم افزار فارسی آموزش ۵۰۴ لغت کاربردی انگلیسی برای مکالمه

نويسنده : admin | تاريخ : 17:55 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار فارسی آموزش 504 لغت کاربردی انگلیسی برای مکالمه

.

احتمالا شما کتاب ۵۰۴ کلمه ضروری را شنیده اید. کسانی که در حال تحصیل در رشته زبان تخصصی دبیرستان هستند و یا می خواهند امتحاناتی مانند  Tofel و IELTS بدهند بی شک به این کتاب جامع نیازمندند. در این بخش ؛ دانلود نرم افزار کمکی کتاب ۵۰۴ آماده دانلود کرده ایم. شما همینک می توانید نرم افزار آموزش ۵۰۴ لغت مهم و کاربردی انگلیسی برای مکالمه را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

امکانات کلی این نرم افزار:

-    تلفظ کلیه لغات موجود در برنامه
-    امکان افزودن لغات دلخواه به نرم افزار
-    نمایش معنی فارسی و لغات مرتبط در معنای انگلیسی
-    امکان جستجو در لغات
-    امکان برون بری و درون ریزی لغات (Backup & Import)
-    نمایش اتوماتیک لغات در پایین صفحه نمایش
-    تغییر رنگ و فونت لغات برای نمایش بهتر
-    صفحه کلید مجازی جهت تایپ
و

 

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: 504 لغات ضروری برای آیلتس 504 لغات ضروری برای کنکور 504 لغت ضروری برای تافل 504 لغت ضروری مکالمه زبان انگلیسی Essential 504 words for Toefl Essential Words آموزش انگلیسی آموزش انگلیسی با کتاب آموزش زبان آموزش زبان انگلیسی آموزش لغات زبان انگلیسی آموزش واژگان انگلیسی امتحانات تافل و آیلس انگلیسی تافل دانلود دیکشنری دانلود دیکشنری جدید دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان انگلیسی دانلود فرهنگ لغت انگلیسی دانلود مجموعه دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار 504 کلمه دانلود نرم افزار آموزش 504 لغت ضروری دانلود نرم افزار زبان دانلود نرم افزار زبان انگلیسی دانلود نرم افزار یادگیری زبان دانلود کتاب کاربرد واژگان انگلیسی دانلود کتابهای آموزشی انگلیسی واژگان دانلود کتب مخصوص امتحانات انگلیسی دیکشنری دیکشنری دو زبانه زبان انگلیسی لغات ضروری مکالمه لغت نامه عمومی نرم افزار آموزش 504 لغت نرم افزار آموزش زبان انگلیسی واژگان انگلیسی کتاب آموزش انگلیسی کتاب های مخصوص تافل کتاب کاربرد واژگان انگلیسی کتابهای مخصوص تافل کتابهای مخصوص تافل و آیلس کتب تست تافل و آیلس گرفتن تافل یادگیری لغات زبان,

دانلود کتاب آموزش کاربرد واژگان انگلیسی – Test Your English Vocabulary in Use

نويسنده : admin | تاريخ : 17:54 - 29 / 2 / 1392


 

دانلود کتاب آموزش کاربرد واژگان انگلیسی   Test Your English Vocabulary in Use

.

Test Your English Vocabulary in Use

.

اگر برای امتحانات عالی زبان انگلیسی آماده می شوید بی شک به کتابهای آموزش واژگان نیاز دارید. کتابهای Test Your English Vocabulary in Use از دانشگاه کمبریج یکی از کاربردی ترین مرجع آموزش کاربرد واژگان انگلیسی در دنیا محسوب می شود . در این قسمت دو کتاب از این مجموعه آماده ی دانلود شده است که عبارتند از :

Test your English Vocabulary in Use pre-intermediate intermediate

Test your English Vocabulary in Use – Upper-intermediate

بخش اول کتاب (pre-intermediate) شامل ۱۳۶ صفحه و بخش دوم کتاب که سطح بالاتر آن محسوب میشود (Upper-intermediate) شامل ۱۵۳ صفحه آموزش می باشد . شما هم اکنون می توانید کتاب آموزش کاربرد واژگان انگلیسی را از یاس دانلود دریافت نمایید.

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: amoozeshe Vocabulary download Test Your English Vocabulary in Use test haye Vocabulary Test Your English Test Your English Vocabulary in Use Vocab Vocabulary آموزش انگلیسی آموزش انگلیسی Test Your English Vocabulary in Use آموزش انگلیسی با کتاب آموزش زبان انگلیسی آموزش لیسنینگ آموزش های وکب انگلیسی آموزش واژگان انگلیسی آموزش کاربرد واژگان انگلیسی با Test Your English Vocabulary in Use آموزش گرامر و واژگان انگلیسی امتحانات تافل و آیلس انگلیسی تافل جدید ترین کتابهای Test Your English Vocabulary in Use جدید ترین کتب برای آیلس جدید ترین کتب مخصوص تافل دانلود کتاب Test Your English دانلود کتاب های مخصوص تافل دانلود کتاب کاربرد واژگان انگلیسی دانلود کتابهای آموزشی انگلیسی واژگان دانلود کتب مخصوص امتحانات انگلیسی زبان انگلیسی واژگان واژگان انگلیسی کاربرد واژگان کتاب آموزش انگلیسی کتاب های مخصوص تافل کتاب کاربرد واژگان انگلیسی کتابهای Test Your English Vocabulary in Use کمبریج کتابهای مخصوص تافل کتابهای مخصوص تافل و آیلس کتابهای کامل Test Your English Vocabulary in Use کتب تست تافل و آیلس گرفتن تافل,

دانلود نرم افزار حل گام به گام مسائل و معادلات پیچیده ریاضی Algebrator

نويسنده : admin | تاريخ : 17:52 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار حل گام به گام مسائل و معادلات پیچیده ریاضی Algebrator

 

Algebrator v5.0.2

با استفاده از نرم افزار Algebrator می توانید فرمول ها و معادلات فوق العاده پیچیده ی ریاضیات را در مدت بسیار کمی حل نمایید . شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود معادلات مطرح شده در مبحث های مختلف ریاضیات مانند معادلات، انتگرال گیری، بررسی توابع، ریشه یابی، لگاریتم، ماتریس، توابع مثلثاتی و … را نوشته و حل نمایید. Algebrator مهارت شما را در حل تمرینات دشوار بالا برده تا قادر باشید سخت ترین مسائل ریاضی را به آسانی حل کنید و اگر از درسی عقب مانده اید یا آن را بخوبی متوجه نشده اید، پاسخ تشریحی تمام سوالات خود را ریز به ریز و مرحله به مرحله از این برنامه دریافت کنید.
پاسخ‌های کاملا تشریحی
نرم‌افزار Algebrator در عین حال که قادر است پاسخ مسائل را در کسری از ثانیه در اختیار شما قرار دهد، به‌گونه‌ای طراحی شده است که پاسخ تشریحی بسیار کاملی را از مراحل حل مساله در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌ این ترتیب چگونگی حل هیچ‌یک از مسائل برای شما ابهام نخواهد داشت و به‌طور کامل می‌توانید مساله و روش حل آن را درک کنید.

قابلیت جذاب و کاربردی این نرم افزار حل “گام به گام” معادلات شما  می باشد . همینک می توانید این نرم افزار کاربردی مخصوص رشته های ریاضی (مبتدی تا حرفه ای) را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

قابلیت های اصلی نرم افزار Algebrator:
ـ     حل انواع مسائل ریاضی در تمام مقاطع تحصیلی
ـ     حل مسائل با استفاده از روش‌های معمول و رایج بین‌المللی
ـ     ارائه پاسخ تشریحی مرحله به مرحله همراه با پشتیبانی از قابلیت راهنمایی و آموزش قوانین، قضایا و پیش‌نیازهای حل یک مساله
ـ     رسم انواع نمودار و گراف‌های مربوط در کوتاه‌ترین زمان ممکن
ـ     پشتیبانی از ویرایشگر قدرتمند WYSIWYG برای نوشتن صورت مساله
-     انتشار مساله و روش حل آن در فرمت استاندارد به‌صورت یک فایل xhtml قابل مشاهده در تمام مرورگرهای وب
ـ     پشتیبانی از حل مسائل با تعداد ارقام بالا
و


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: mathematical آخرين ورژن نرم افزار آموزش حل اتوماتیک مسائل ریاضی با رایانه آموزش حل سوالات درس ریاضی عمومی آموزش حل مسائل ریاضی آموزش حل کردم گام به گام ریاضی آموزشی حل آسان معادلات ریاضی حل المسائل درس ریاضی حل المسائل ریاضی حل ریاضی حل ریاضی به کمک رایانه حل ریاضیات جامع حل سوالات ریاضی 3 حل سوالات ریاضی انسانی حل سوالات ریاضی تجربی حل سوالات ریاضی جامع حل سوالات ریاضی پیش حل مسئله,

دانلود نرم افزار Stellarium 0.12.1 Final – نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

نويسنده : admin | تاريخ : 17:27 - 29 / 2 / 1392

 

دانلود نرم افزار Stellarium 0.12.1 Final   نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

دانلود نرم افزار Stellarium 0.12.1 Final 

نرم افزار نجوم و ستاره شناسی

 

آسمان شب بسیار زیبا و دل انگیز است و سیاره ها و ستاره ها نگین های آسمان شب اند و قدرت خداوند را آشکارتر می کنند . از این رو بیشتر ما علاقه ی زیادی به دیدن سیاره ها و ستاره ها از نمای نزدیک داریم اما به دلیل نداشتن امکانات و تلسکوپ قادر به دیدن آن ها نیستیم . اما نگران هیچ چیز نباشید ! چرا که بدون صرف هزینه ای می توانید با نرم افزار Stellarium  آسمان و ستارگان را به صورت ۳ بعدی مشاهده کنید .

نرم افزار Stellarium نرم افزار نجوم و ستاره شناسی طراحی شده است و یکی از جالب ترین برنامه ی کامپیوتری است که طرفداران بسیاری دارد . نرم افزار نجوم و ستاره شناسی همانند یک دوربین شکاری و یا تلسکوپ عمل می کند و شما به وسیله ی آن می توانید بیش از ۱۲۰۰۰۰ ستاره را از نمای نزدیک مشاهده کنید و از دیدن آن ها لذت ببرید . اگر از طرفداران علم نجوم هستید ، و یا دوست دارید برای یک بار هم که شده آسمان را در شب ، به دقت مشاهده نمایید ، پیشنهاد می کنیم نرم افزار Stellarium – نرم افزار نجوم و ستاره شناسی  را از سایت یاس دانلود دریافت کنید .

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Stellarium :

-   امکان مشاهده ی آسمان به صورت ۳ بعدی
-   عدم نیاز به سخت افزار قوی برای اجرای برنامه
-   امکان مشاهده ی ۱۲۰۰۰۰ ستاره از نمای نزدیک
-   قابل اجرا بر روی اکثر نسخه های ویندوز ، از جمله ویندوز ۷
-   روشنایی ستاره ها به همراه شرح موقعیت نجومی و منظومه آن
-   قابلیت حرکت در سطح زمین توسط Mouse
-   و …

 


دسته بندي : <-CategoryName->
برچسب‌ها: Stellarium دانلود دانلود Stellarium 0, 12, 1 Final دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Stellarium دانلود نرم افزار Stellarium 0, 12, 1 Final دانلود نرم افزار ستاره شناسی دانلود نرم افزار نجوم دانلود نرم افزار نجوم و ستاره شناسی نرم افزار Stellarium 0, 12, 1 Final نرم افزار Stellarium 0, 12, 1 Final برای کامپیوتر نرم افزار رایگان Stellarium 0, 12, 1 Final نرم افزار رایگان برای کامپیوتر نرم افزار نجوم و رصد آسمان ,

آخرين مطالب

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )

صفحه قبل 1 صفحه بعد

با کليک بر روي +1 ما را در گوگل محبوب کنيد